Przedmiot działania i kompetencje

Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Świątkach

Przedmiot działalności i kompetencje określa art. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U.2017.59 z dnia 2017.01.11):

  • szkoła publiczna zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania;
  • przeprowadza rekrutację uczniów w oparciu o zasadę powszechnej dostępności;
  • zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje określone w odrębnych przepisach;
  • realizuje: programy nauczania uwzględniające podstawę programową kształcenia ogólnego oraz ramowy plan nauczania;
  • realizuje ustalone przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów;
  • umożliwia uzyskanie świadectw lub dyplomów państwowych.

oraz Statut Szkoły:

Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie Prawo oświatowe oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także zawarte w Programie Wychowawczo-Profilaktycznym, dostosowanych do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska.

Zadaniem Szkoły Podstawowej w Świątkach jest pełna realizacja podstaw programowych kształcenia ogólnego z zachowaniem zalecanych form i sposobów jej realizacji i wykształcenie u uczniów poniższych umiejętności:

  • sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych;
  • sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także kształcenie myślenia matematycznego;
  • poszukiwanie, porządkowanie, krytyczna analiza oraz wykorzystanie informacji z różnych źródeł;
  • kreatywne rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin ze świadomym wykorzystaniem metod i narzędzi wywodzących się z informatyki, w tym programowanie;
  • rozwiązywanie problemów, również z wykorzystaniem technik mediacyjnych;
  • praca w zespole i społeczna aktywność;
  • aktywny udział w życiu kulturalnym szkoły, środowiska lokalnego oraz kraju.

Do zadań szkoły należy:

  1. zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w szkole oraz zapewnianie bezpieczeństwa na zajęciach organizowanych przez szkołę;
  2. zorganizowanie systemu opiekuńczo-wychowawczego odpowiednio do istniejących potrzeb;
  3. kształtowanie środowiska wychowawczego, umożliwiającego pełny rozwój umysłowy, emocjonalny i fizyczny uczniów w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej;
  4. realizacja programów nauczania, które zawierają podstawę programową kształcenia ogólnego dla przedmiotów, objętych ramowym planem nauczania;
  5. rozpoznawanie możliwości psychofizycznych oraz indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów i wykorzystywanie wyników diagnoz w procesie uczenia i nauczania;
  6. organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom stosownie do potrzeb i zgodnie z odrębnymi przepisami;
  7. organizowanie obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych z zachowaniem zasad higieny psychicznej;
  8. dostosowywanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów lub poszczególnego ucznia;
  9. wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt umożliwiający realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zadań statutowych szkoły;
  10. organizacja kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w formach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
  11. wspomaganie wychowawczej roli rodziców;
  12. umożliwianie uczniom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej;
  13. zapewnienie, w miarę posiadanych środków, opieki i pomocy materialnej uczniom pozostających w trudnej sytuacji materialnej i życiowej;
  14. sprawowanie opieki nad uczniami szczególnie uzdolnionymi poprzez umożliwianie realizowania indywidualnych programów nauczania oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie;
  15. skuteczne nauczanie języków obcych poprzez dostosowywanie ich nauczania do poziomu przygotowania uczniów;
  16. wprowadzenie uczniów w świat literatury, ugruntowanie ich zainteresowań czytelniczych oraz wyposażenie w kompetencje czytelnicze potrzebne do krytycznego odbioru utworów literackich i innych tekstów literackich;
  17. podejmowanie działań związanych z miejscami ważnymi dla pamięci narodowej, formami upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości, najważniejszymi świętami bnarodowymi i symbolami państowymi;
  18. zapewnienie opieki zdrowotnej przez służbę zdrowia;
  19. upowszechnianie wśród uczniów wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wykorzystywanie różnych form organizacyjnych nauczania;
  20. przygotowanie uczniów do podejmowania przemyślanych decyzji, poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru części zajęć edukacyjnych;
  21. kształtowanie aktywności społecznej i umiejętności spędzania wolnego czasu;
  22. rozwijanie u uczniów dbałości o zdrowie własne i innych ludzi oraz umiejętności tworzenia środowiska sprzyjającego zdrowiu;
  23. zapewnienie opieki uczniom wymagających opieki ze względu na inne okoliczności poprzez zorganizowanie świetlicy szkolnej;
  24. zorganizowanie stołówki lub innej formy dożywiania uczniów;
  25. współdziałanie ze środowiskiem zewnętrznym m.in. policją, stowarzyszeniami, parafią, rodzicami w celu kształtowania środowiska wychowawczego w szkole;
  26. kształtowanie i rozwijanie u uczniów postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, takich, jak uczciwość, wiarygodność, odpowiedzialność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych ludzi, kultura osobista,
    kreatywność, przedsiębiorczość, gotowość do uczestnictwa kulturze, podejmowanie inicjatyw i pracy zespołowej;
  27. kształtowanie postawy obywatelskiej, poszanowania tradycji i kultury narodowej, a także postaw poszanowania dla innych kultur i tradycji;
  28. upowszechnianie wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
  29. zapobieganie wszelkiej dyskryminacji;
  30. stworzenie warunków do nabywania przez uczniów umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej na zajęciach z różnych przedmiotów;
  31. prowadzenie edukacji medialnej w celu przygotowania uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów;
  32. ochrona uczniów przed treściami, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju, a w szczególności instalowanie programów filtrujących i ograniczających dostęp do zasobów sieciowych w Internecie;
  33. egzekwowanie obowiązku szkolnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  34. dokumentowanie procesu dydaktycznego, opiekuńczego i wychowawczego, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o dokumentacji szkolnej i archiwizacji.
Nazwa dokumentu Format pliku
Statut Szkoły (stan prawny – 4 września 2023) PDF
Czas wytworzenia/udostępnienia treści: 24 lutego 2015 o 20:16
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za treść: Robert Łaszczewski
Czas ostatniej zmiany treści: 31 października 2023 o 7:15
liczba odsłon strony: 6 800 Drukuj treść
Rejestr zmian:

Zmiany:

2023-04-05 @ 09:43:45Obecna wersja
Content
Skasowano: <h2>Szkoła Podstawowa im. Majora Henryka Sucharskiego w Świątkach</h2> Dodano: <h2>Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Świątkach</h2>
Bez zmian: Przedmiot działalności i kompetencje określa <em>art. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U.2017.59 z dnia 2017.01.11)</em>: Bez zmian: Przedmiot działalności i kompetencje określa <em>art. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U.2017.59 z dnia 2017.01.11)</em>:
Bez zmian: <ul>Bez zmian: <ul>
Bez zmian: <li>szkoła publiczna zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania;</li>Bez zmian: <li>szkoła publiczna zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania;</li>
Bez zmian: <li>przeprowadza rekrutację uczniów w oparciu o zasadę powszechnej dostępności;</li>Bez zmian: <li>przeprowadza rekrutację uczniów w oparciu o zasadę powszechnej dostępności;</li>
Bez zmian: <li>zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje określone w odrębnych przepisach;</li>Bez zmian: <li>zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje określone w odrębnych przepisach;</li>
Bez zmian: <li>realizuje: programy nauczania uwzględniające podstawę programową kształcenia ogólnego oraz ramowy plan nauczania;</li>Bez zmian: <li>realizuje: programy nauczania uwzględniające podstawę programową kształcenia ogólnego oraz ramowy plan nauczania;</li>
Bez zmian: <li>realizuje ustalone przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów;</li>Bez zmian: <li>realizuje ustalone przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów;</li>
Bez zmian: <li>umożliwia uzyskanie świadectw lub dyplomów państwowych.</li>Bez zmian: <li>umożliwia uzyskanie świadectw lub dyplomów państwowych.</li>
Bez zmian: </ul>Bez zmian: </ul>
Bez zmian: oraz <em>Statut Szkoły</em>: Bez zmian: oraz <em>Statut Szkoły</em>:
Bez zmian: Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie Prawo oświatowe oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także zawarte w Programie Wychowawczo-Profilaktycznym, dostosowanych do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska.Bez zmian: Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie Prawo oświatowe oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także zawarte w Programie Wychowawczo-Profilaktycznym, dostosowanych do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska.
Bez zmian: Zadaniem Szkoły Podstawowej w Świątkach jest pełna realizacja podstaw programowych kształcenia ogólnego z zachowaniem zalecanych form i sposobów jej realizacji i wykształcenie u uczniów poniższych umiejętności:Bez zmian: Zadaniem Szkoły Podstawowej w Świątkach jest pełna realizacja podstaw programowych kształcenia ogólnego z zachowaniem zalecanych form i sposobów jej realizacji i wykształcenie u uczniów poniższych umiejętności:
Bez zmian: <ul>Bez zmian: <ul>
Bez zmian: <li>sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych;</li>Bez zmian: <li>sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych;</li>
Bez zmian: <li>sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także kształcenie myślenia matematycznego;</li>Bez zmian: <li>sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także kształcenie myślenia matematycznego;</li>
Bez zmian: <li>poszukiwanie, porządkowanie, krytyczna analiza oraz wykorzystanie informacji z różnych źródeł;</li>Bez zmian: <li>poszukiwanie, porządkowanie, krytyczna analiza oraz wykorzystanie informacji z różnych źródeł;</li>
Bez zmian: <li>kreatywne rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin ze świadomym wykorzystaniem metod i narzędzi wywodzących się z informatyki, w tym programowanie;</li>Bez zmian: <li>kreatywne rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin ze świadomym wykorzystaniem metod i narzędzi wywodzących się z informatyki, w tym programowanie;</li>
Bez zmian: <li>rozwiązywanie problemów, również z wykorzystaniem technik mediacyjnych;</li>Bez zmian: <li>rozwiązywanie problemów, również z wykorzystaniem technik mediacyjnych;</li>
Bez zmian: <li>praca w zespole i społeczna aktywność;</li>Bez zmian: <li>praca w zespole i społeczna aktywność;</li>
Bez zmian: <li>aktywny udział w życiu kulturalnym szkoły, środowiska lokalnego oraz kraju.</li>Bez zmian: <li>aktywny udział w życiu kulturalnym szkoły, środowiska lokalnego oraz kraju.</li>
Bez zmian: </ul>Bez zmian: </ul>
Bez zmian: Do zadań szkoły należy:Bez zmian: Do zadań szkoły należy:
Bez zmian: <ol>Bez zmian: <ol>
Bez zmian: <li>zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w szkole oraz zapewnianie bezpieczeństwa na zajęciach organizowanych przez szkołę;</li>Bez zmian: <li>zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w szkole oraz zapewnianie bezpieczeństwa na zajęciach organizowanych przez szkołę;</li>
Bez zmian: <li>zorganizowanie systemu opiekuńczo-wychowawczego odpowiednio do istniejących potrzeb;</li>Bez zmian: <li>zorganizowanie systemu opiekuńczo-wychowawczego odpowiednio do istniejących potrzeb;</li>
Bez zmian: <li>kształtowanie środowiska wychowawczego, umożliwiającego pełny rozwój umysłowy, emocjonalny i fizyczny uczniów w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej;</li>Bez zmian: <li>kształtowanie środowiska wychowawczego, umożliwiającego pełny rozwój umysłowy, emocjonalny i fizyczny uczniów w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej;</li>
Bez zmian: <li>realizacja programów nauczania, które zawierają podstawę programową kształcenia ogólnego dla przedmiotów, objętych ramowym planem nauczania;</li>Bez zmian: <li>realizacja programów nauczania, które zawierają podstawę programową kształcenia ogólnego dla przedmiotów, objętych ramowym planem nauczania;</li>
Bez zmian: <li>rozpoznawanie możliwości psychofizycznych oraz indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów i wykorzystywanie wyników diagnoz w procesie uczenia i nauczania;</li>Bez zmian: <li>rozpoznawanie możliwości psychofizycznych oraz indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów i wykorzystywanie wyników diagnoz w procesie uczenia i nauczania;</li>
Bez zmian: <li>organizowanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom stosownie do potrzeb i zgodnie z odrębnymi przepisami;Bez zmian: <li>organizowanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom stosownie do potrzeb i zgodnie z odrębnymi przepisami;
Bez zmian: <li>organizowanie obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych z zachowaniem zasad higieny psychicznej;</li>Bez zmian: <li>organizowanie obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych z zachowaniem zasad higieny psychicznej;</li>
Bez zmian: <li>dostosowywanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów lub poszczególnego ucznia;</li>Bez zmian: <li>dostosowywanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów lub poszczególnego ucznia;</li>
Bez zmian: <li>wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt umożliwiający realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zadań statutowych szkoły;</li>Bez zmian: <li>wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt umożliwiający realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zadań statutowych szkoły;</li>
Bez zmian: <li>organizacja kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w formach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach;</li>Bez zmian: <li>organizacja kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w formach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach;</li>
Bez zmian: <li>wspomaganie wychowawczej roli rodziców;</li>Bez zmian: <li>wspomaganie wychowawczej roli rodziców;</li>
Bez zmian: <li>umożliwianie uczniom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej;</li>Bez zmian: <li>umożliwianie uczniom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej;</li>
Bez zmian: <li>zapewnienie, w miarę posiadanych środków, opieki i pomocy materialnej uczniom pozostających w trudnej sytuacji materialnej i życiowej;</li>Bez zmian: <li>zapewnienie, w miarę posiadanych środków, opieki i pomocy materialnej uczniom pozostających w trudnej sytuacji materialnej i życiowej;</li>
Bez zmian: <li>sprawowanie opieki nad uczniami szczególnie uzdolnionymi poprzez umożliwianie realizowania indywidualnych programów nauczania oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie;</li>Bez zmian: <li>sprawowanie opieki nad uczniami szczególnie uzdolnionymi poprzez umożliwianie realizowania indywidualnych programów nauczania oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie;</li>
Bez zmian: <li>skuteczne nauczanie języków obcych poprzez dostosowywanie ich nauczania do poziomu przygotowania uczniów;</li>Bez zmian: <li>skuteczne nauczanie języków obcych poprzez dostosowywanie ich nauczania do poziomu przygotowania uczniów;</li>
Bez zmian: <li>wprowadzenie uczniów w świat literatury, ugruntowanie ich zainteresowań czytelniczych oraz wyposażenie w kompetencje czytelnicze potrzebne do krytycznego odbioru utworów literackich i innych tekstów literackich;</li>Bez zmian: <li>wprowadzenie uczniów w świat literatury, ugruntowanie ich zainteresowań czytelniczych oraz wyposażenie w kompetencje czytelnicze potrzebne do krytycznego odbioru utworów literackich i innych tekstów literackich;</li>
Bez zmian: <li>podejmowanie działań związanych z miejscami ważnymi dla pamięci narodowej, formami upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości, najważniejszymi świętami bnarodowymi i symbolami państowymi;</li>Bez zmian: <li>podejmowanie działań związanych z miejscami ważnymi dla pamięci narodowej, formami upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości, najważniejszymi świętami bnarodowymi i symbolami państowymi;</li>
Bez zmian: <li>zapewnienie opieki zdrowotnej przez służbę zdrowia;</li>Bez zmian: <li>zapewnienie opieki zdrowotnej przez służbę zdrowia;</li>
Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wykorzystywanie różnych form organizacyjnych nauczania;</li>Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wykorzystywanie różnych form organizacyjnych nauczania;</li>
Bez zmian: <li>przygotowanie uczniów do podejmowania przemyślanych decyzji, poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru części zajęć edukacyjnych;Bez zmian: <li>przygotowanie uczniów do podejmowania przemyślanych decyzji, poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru części zajęć edukacyjnych;
Bez zmian: <li>kształtowanie aktywności społecznej i umiejętności spędzania wolnego czasu;</li>Bez zmian: <li>kształtowanie aktywności społecznej i umiejętności spędzania wolnego czasu;</li>
Bez zmian: <li>rozwijanie u uczniów dbałości o zdrowie własne i innych ludzi oraz umiejętności tworzenia środowiska sprzyjającego zdrowiu;</li>Bez zmian: <li>rozwijanie u uczniów dbałości o zdrowie własne i innych ludzi oraz umiejętności tworzenia środowiska sprzyjającego zdrowiu;</li>
Bez zmian: <li>zapewnienie opieki uczniom wymagających opieki ze względu na inne okoliczności poprzez zorganizowanie świetlicy szkolnej;</li>Bez zmian: <li>zapewnienie opieki uczniom wymagających opieki ze względu na inne okoliczności poprzez zorganizowanie świetlicy szkolnej;</li>
Bez zmian: <li>zorganizowanie stołówki lub innej formy dożywiania uczniów;</li>Bez zmian: <li>zorganizowanie stołówki lub innej formy dożywiania uczniów;</li>
Bez zmian: <li>współdziałanie ze środowiskiem zewnętrznym m.in. policją, stowarzyszeniami, parafią, rodzicami w celu kształtowania środowiska wychowawczego w szkole;</li>Bez zmian: <li>współdziałanie ze środowiskiem zewnętrznym m.in. policją, stowarzyszeniami, parafią, rodzicami w celu kształtowania środowiska wychowawczego w szkole;</li>
Bez zmian: <li>kształtowanie i rozwijanie u uczniów postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, takich, jak uczciwość, wiarygodność, odpowiedzialność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych ludzi, kultura osobista,Bez zmian: <li>kształtowanie i rozwijanie u uczniów postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, takich, jak uczciwość, wiarygodność, odpowiedzialność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych ludzi, kultura osobista,
Bez zmian: kreatywność, przedsiębiorczość, gotowość do uczestnictwa kulturze, podejmowanie inicjatyw i pracy zespołowej;</li>Bez zmian: kreatywność, przedsiębiorczość, gotowość do uczestnictwa kulturze, podejmowanie inicjatyw i pracy zespołowej;</li>
Bez zmian: <li>kształtowanie postawy obywatelskiej, poszanowania tradycji i kultury narodowej, a także postaw poszanowania dla innych kultur i tradycji;Bez zmian: <li>kształtowanie postawy obywatelskiej, poszanowania tradycji i kultury narodowej, a także postaw poszanowania dla innych kultur i tradycji;
Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;</li>Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;</li>
Bez zmian: <li>zapobieganie wszelkiej dyskryminacji;</li>Bez zmian: <li>zapobieganie wszelkiej dyskryminacji;</li>
Bez zmian: <li>stworzenie warunków do nabywania przez uczniów umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno- komunikacyjnej na zajęciach z różnych przedmiotów;</li>Bez zmian: <li>stworzenie warunków do nabywania przez uczniów umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno- komunikacyjnej na zajęciach z różnych przedmiotów;</li>
Bez zmian: <li>prowadzenie edukacji medialnej w celu przygotowania uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów;</li>Bez zmian: <li>prowadzenie edukacji medialnej w celu przygotowania uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów;</li>
Bez zmian: <li>ochrona uczniów przed treściami, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju, a w szczególności instalowanie programów filtrujących i ograniczających dostęp do zasobów sieciowych w Internecie;</li>Bez zmian: <li>ochrona uczniów przed treściami, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju, a w szczególności instalowanie programów filtrujących i ograniczających dostęp do zasobów sieciowych w Internecie;</li>
Bez zmian: <li>egzekwowanie obowiązku szkolnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;</li>Bez zmian: <li>egzekwowanie obowiązku szkolnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;</li>
Bez zmian: <li>dokumentowanie procesu dydaktycznego, opiekuńczego i wychowawczego, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o dokumentacji szkolnej i archiwizacji.</li>Bez zmian: <li>dokumentowanie procesu dydaktycznego, opiekuńczego i wychowawczego, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o dokumentacji szkolnej i archiwizacji.</li>
Bez zmian: </ol>Bez zmian: </ol>
Bez zmian: <table summary="Dokumenty">Bez zmian: <table summary="Dokumenty">
Bez zmian: <thead>Bez zmian: <thead>
Bez zmian: <tr>Bez zmian: <tr>
Bez zmian: <th scope="col">Nazwa dokumentu</th>Bez zmian: <th scope="col">Nazwa dokumentu</th>
Bez zmian: <th scope="col">Format pliku</th>Bez zmian: <th scope="col">Format pliku</th>
Bez zmian: </tr>Bez zmian: </tr>
Bez zmian: </thead>Bez zmian: </thead>
Bez zmian: <tbody>Bez zmian: <tbody>
Bez zmian: <tr>Bez zmian: <tr>
Skasowano: <th>Statut Szkoły (stan prawny - 3 kwietnia 2023)</th> Dodano: <th>Statut Szkoły (stan prawny - 4 września 2023)</th>
Bez zmian: <td><a href="http:// spswiatki.edu.pl/archiwum/ bip/statut_szkoly.pdf" >PDF</a></td>Bez zmian: <td><a href="http:// spswiatki.edu.pl/archiwum/ bip/statut_szkoly.pdf" >PDF</a></td>
Bez zmian: </tr>Bez zmian: </tr>
Bez zmian: </tbody>Bez zmian: </tbody>
Bez zmian: </table>Bez zmian: </table>

Info: Dodane puste przestrzenie, służą lepszemu porównywaniu zmian w wersjach.