Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Świątkach
Przedmiot działalności i kompetencje określa art. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U.2017.59 z dnia 2017.01.11):
- szkoła publiczna zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania;
- przeprowadza rekrutację uczniów w oparciu o zasadę powszechnej dostępności;
- zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje określone w odrębnych przepisach;
- realizuje: programy nauczania uwzględniające podstawę programową kształcenia ogólnego oraz ramowy plan nauczania;
- realizuje ustalone przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów;
- umożliwia uzyskanie świadectw lub dyplomów państwowych.
oraz Statut Szkoły:
Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie Prawo oświatowe oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także zawarte w Programie Wychowawczo-Profilaktycznym, dostosowanych do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska.
Zadaniem Szkoły Podstawowej w Świątkach jest pełna realizacja podstaw programowych kształcenia ogólnego z zachowaniem zalecanych form i sposobów jej realizacji i wykształcenie u uczniów poniższych umiejętności:
- sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych;
- sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także kształcenie myślenia matematycznego;
- poszukiwanie, porządkowanie, krytyczna analiza oraz wykorzystanie informacji z różnych źródeł;
- kreatywne rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin ze świadomym wykorzystaniem metod i narzędzi wywodzących się z informatyki, w tym programowanie;
- rozwiązywanie problemów, również z wykorzystaniem technik mediacyjnych;
- praca w zespole i społeczna aktywność;
- aktywny udział w życiu kulturalnym szkoły, środowiska lokalnego oraz kraju.
Do zadań szkoły należy:
- zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w szkole oraz zapewnianie bezpieczeństwa na zajęciach organizowanych przez szkołę;
- zorganizowanie systemu opiekuńczo-wychowawczego odpowiednio do istniejących potrzeb;
- kształtowanie środowiska wychowawczego, umożliwiającego pełny rozwój umysłowy, emocjonalny i fizyczny uczniów w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej;
- realizacja programów nauczania, które zawierają podstawę programową kształcenia ogólnego dla przedmiotów, objętych ramowym planem nauczania;
- rozpoznawanie możliwości psychofizycznych oraz indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów i wykorzystywanie wyników diagnoz w procesie uczenia i nauczania;
- organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom stosownie do potrzeb i zgodnie z odrębnymi przepisami;
- organizowanie obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych z zachowaniem zasad higieny psychicznej;
- dostosowywanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów lub poszczególnego ucznia;
- wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt umożliwiający realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zadań statutowych szkoły;
- organizacja kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w formach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- wspomaganie wychowawczej roli rodziców;
- umożliwianie uczniom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej;
- zapewnienie, w miarę posiadanych środków, opieki i pomocy materialnej uczniom pozostających w trudnej sytuacji materialnej i życiowej;
- sprawowanie opieki nad uczniami szczególnie uzdolnionymi poprzez umożliwianie realizowania indywidualnych programów nauczania oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie;
- skuteczne nauczanie języków obcych poprzez dostosowywanie ich nauczania do poziomu przygotowania uczniów;
- wprowadzenie uczniów w świat literatury, ugruntowanie ich zainteresowań czytelniczych oraz wyposażenie w kompetencje czytelnicze potrzebne do krytycznego odbioru utworów literackich i innych tekstów literackich;
- podejmowanie działań związanych z miejscami ważnymi dla pamięci narodowej, formami upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości, najważniejszymi świętami bnarodowymi i symbolami państowymi;
- zapewnienie opieki zdrowotnej przez służbę zdrowia;
- upowszechnianie wśród uczniów wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wykorzystywanie różnych form organizacyjnych nauczania;
- przygotowanie uczniów do podejmowania przemyślanych decyzji, poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru części zajęć edukacyjnych;
- kształtowanie aktywności społecznej i umiejętności spędzania wolnego czasu;
- rozwijanie u uczniów dbałości o zdrowie własne i innych ludzi oraz umiejętności tworzenia środowiska sprzyjającego zdrowiu;
- zapewnienie opieki uczniom wymagających opieki ze względu na inne okoliczności poprzez zorganizowanie świetlicy szkolnej;
- zorganizowanie stołówki lub innej formy dożywiania uczniów;
- współdziałanie ze środowiskiem zewnętrznym m.in. policją, stowarzyszeniami, parafią, rodzicami w celu kształtowania środowiska wychowawczego w szkole;
- kształtowanie i rozwijanie u uczniów postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, takich, jak uczciwość, wiarygodność, odpowiedzialność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych ludzi, kultura osobista,
kreatywność, przedsiębiorczość, gotowość do uczestnictwa kulturze, podejmowanie inicjatyw i pracy zespołowej; - kształtowanie postawy obywatelskiej, poszanowania tradycji i kultury narodowej, a także postaw poszanowania dla innych kultur i tradycji;
- upowszechnianie wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;
- zapobieganie wszelkiej dyskryminacji;
- stworzenie warunków do nabywania przez uczniów umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej na zajęciach z różnych przedmiotów;
- prowadzenie edukacji medialnej w celu przygotowania uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów;
- ochrona uczniów przed treściami, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju, a w szczególności instalowanie programów filtrujących i ograniczających dostęp do zasobów sieciowych w Internecie;
- egzekwowanie obowiązku szkolnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- dokumentowanie procesu dydaktycznego, opiekuńczego i wychowawczego, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o dokumentacji szkolnej i archiwizacji.
Nazwa dokumentu | Format pliku |
---|---|
Statut Szkoły (stan prawny – 4 września 2023) |
Rejestr zmian:
Zmiany:
2017-11-17 @ 21:11:25 | Obecna wersja | ||
---|---|---|---|
Content | |||
Skasowano: Szkoła Podstawowa im. | Dodano: <h2>Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Świątkach</h2> | ||
Bez zmian: Przedmiot działalności i kompetencje określa <em>art. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U.2017.59 z dnia 2017.01.11)</em>: | Bez zmian: Przedmiot działalności i kompetencje określa <em>art. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U.2017.59 z dnia 2017.01.11)</em>: | ||
Bez zmian: <ul> | Bez zmian: <ul> | ||
Bez zmian: <li>szkoła publiczna zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania;</li> | Bez zmian: <li>szkoła publiczna zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania;</li> | ||
Bez zmian: <li>przeprowadza rekrutację uczniów w oparciu o zasadę powszechnej dostępności;</li> | Bez zmian: <li>przeprowadza rekrutację uczniów w oparciu o zasadę powszechnej dostępności;</li> | ||
Bez zmian: <li>zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje określone w odrębnych przepisach;</li> | Bez zmian: <li>zatrudnia nauczycieli posiadających kwalifikacje określone w odrębnych przepisach;</li> | ||
Bez zmian: <li>realizuje: programy nauczania uwzględniające podstawę programową kształcenia ogólnego oraz ramowy plan nauczania;</li> | Bez zmian: <li>realizuje: programy nauczania uwzględniające podstawę programową kształcenia ogólnego oraz ramowy plan nauczania;</li> | ||
Bez zmian: <li>realizuje ustalone przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów;</li> | Bez zmian: <li>realizuje ustalone przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania zasady oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów;</li> | ||
Bez zmian: <li>umożliwia uzyskanie świadectw lub dyplomów państwowych.</li> | Bez zmian: <li>umożliwia uzyskanie świadectw lub dyplomów państwowych.</li> | ||
Bez zmian: </ul> | Bez zmian: </ul> | ||
Bez zmian: oraz <em>Statut Szkoły</em>: | Bez zmian: oraz <em>Statut Szkoły</em>: | ||
Bez zmian: Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie Prawo oświatowe oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także zawarte w Programie Wychowawczo-Profilaktycznym, dostosowanych do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska. | Bez zmian: Szkoła realizuje cele i zadania określone w ustawie Prawo oświatowe oraz w przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, a także zawarte w Programie Wychowawczo-Profilaktycznym, dostosowanych do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska. | ||
Bez zmian: Zadaniem Szkoły Podstawowej w Świątkach jest pełna realizacja podstaw programowych kształcenia ogólnego z zachowaniem zalecanych form i sposobów jej realizacji i wykształcenie u uczniów poniższych umiejętności: | Bez zmian: Zadaniem Szkoły Podstawowej w Świątkach jest pełna realizacja podstaw programowych kształcenia ogólnego z zachowaniem zalecanych form i sposobów jej realizacji i wykształcenie u uczniów poniższych umiejętności: | ||
Bez zmian: <ul> | Bez zmian: <ul> | ||
Bez zmian: <li>sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych;</li> | Bez zmian: <li>sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych;</li> | ||
Bez zmian: <li>sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także kształcenie myślenia matematycznego;</li> | Bez zmian: <li>sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także kształcenie myślenia matematycznego;</li> | ||
Bez zmian: <li>poszukiwanie, porządkowanie, krytyczna analiza oraz wykorzystanie informacji z różnych źródeł;</li> | Bez zmian: <li>poszukiwanie, porządkowanie, krytyczna analiza oraz wykorzystanie informacji z różnych źródeł;</li> | ||
Bez zmian: <li>kreatywne rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin ze świadomym wykorzystaniem metod i narzędzi wywodzących się z informatyki, w tym programowanie;</li> | Bez zmian: <li>kreatywne rozwiązywanie problemów z różnych dziedzin ze świadomym wykorzystaniem metod i narzędzi wywodzących się z informatyki, w tym programowanie;</li> | ||
Bez zmian: <li>rozwiązywanie problemów, również z wykorzystaniem technik mediacyjnych;</li> | Bez zmian: <li>rozwiązywanie problemów, również z wykorzystaniem technik mediacyjnych;</li> | ||
Bez zmian: <li>praca w zespole i społeczna aktywność;</li> | Bez zmian: <li>praca w zespole i społeczna aktywność;</li> | ||
Bez zmian: <li>aktywny udział w życiu kulturalnym szkoły, środowiska lokalnego oraz kraju.</li> | Bez zmian: <li>aktywny udział w życiu kulturalnym szkoły, środowiska lokalnego oraz kraju.</li> | ||
Bez zmian: </ul> | Bez zmian: </ul> | ||
Bez zmian: Do zadań szkoły należy: | Bez zmian: Do zadań szkoły należy: | ||
Bez zmian: <ol> | Bez zmian: <ol> | ||
Bez zmian: <li>zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w szkole oraz zapewnianie bezpieczeństwa na zajęciach organizowanych przez szkołę;</li> | Bez zmian: <li>zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w szkole oraz zapewnianie bezpieczeństwa na zajęciach organizowanych przez szkołę;</li> | ||
Bez zmian: <li>zorganizowanie systemu opiekuńczo-wychowawczego odpowiednio do istniejących potrzeb;</li> | Bez zmian: <li>zorganizowanie systemu opiekuńczo-wychowawczego odpowiednio do istniejących potrzeb;</li> | ||
Bez zmian: <li>kształtowanie środowiska wychowawczego, umożliwiającego pełny rozwój umysłowy, emocjonalny i fizyczny uczniów w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej;</li> | Bez zmian: <li>kształtowanie środowiska wychowawczego, umożliwiającego pełny rozwój umysłowy, emocjonalny i fizyczny uczniów w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej;</li> | ||
Bez zmian: <li>realizacja programów nauczania, które zawierają podstawę programową kształcenia ogólnego dla przedmiotów, objętych ramowym planem nauczania;</li> | Bez zmian: <li>realizacja programów nauczania, które zawierają podstawę programową kształcenia ogólnego dla przedmiotów, objętych ramowym planem nauczania;</li> | ||
Bez zmian: <li>rozpoznawanie możliwości psychofizycznych oraz indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów i wykorzystywanie wyników diagnoz w procesie uczenia i nauczania;</li> | Bez zmian: <li>rozpoznawanie możliwości psychofizycznych oraz indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów i wykorzystywanie wyników diagnoz w procesie uczenia i nauczania;</li> | ||
Bez zmian: <li>organizowanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom stosownie do potrzeb i zgodnie z odrębnymi przepisami; | Bez zmian: <li>organizowanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom, rodzicom i nauczycielom stosownie do potrzeb i zgodnie z odrębnymi przepisami; | ||
Bez zmian: <li>organizowanie obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych z zachowaniem zasad higieny psychicznej;</li> | Bez zmian: <li>organizowanie obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych z zachowaniem zasad higieny psychicznej;</li> | ||
Bez zmian: <li>dostosowywanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów lub poszczególnego ucznia;</li> | Bez zmian: <li>dostosowywanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów lub poszczególnego ucznia;</li> | ||
Bez zmian: <li>wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt umożliwiający realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zadań statutowych szkoły;</li> | Bez zmian: <li>wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt umożliwiający realizację zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zadań statutowych szkoły;</li> | ||
Bez zmian: <li>organizacja kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w formach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach;</li> | Bez zmian: <li>organizacja kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w formach i na zasadach określonych w odrębnych przepisach;</li> | ||
Bez zmian: <li>wspomaganie wychowawczej roli rodziców;</li> | Bez zmian: <li>wspomaganie wychowawczej roli rodziców;</li> | ||
Bez zmian: <li>umożliwianie uczniom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej;</li> | Bez zmian: <li>umożliwianie uczniom podtrzymywania poczucia tożsamości narodowej, etnicznej, językowej i religijnej;</li> | ||
Bez zmian: <li>zapewnienie, w miarę posiadanych środków, opieki i pomocy materialnej uczniom pozostających w trudnej sytuacji materialnej i życiowej;</li> | Bez zmian: <li>zapewnienie, w miarę posiadanych środków, opieki i pomocy materialnej uczniom pozostających w trudnej sytuacji materialnej i życiowej;</li> | ||
Bez zmian: <li>sprawowanie opieki nad uczniami szczególnie uzdolnionymi poprzez umożliwianie realizowania indywidualnych programów nauczania oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie;</li> | Bez zmian: <li>sprawowanie opieki nad uczniami szczególnie uzdolnionymi poprzez umożliwianie realizowania indywidualnych programów nauczania oraz ukończenia szkoły w skróconym czasie;</li> | ||
Bez zmian: <li>skuteczne nauczanie języków obcych poprzez dostosowywanie ich nauczania do poziomu przygotowania uczniów;</li> | Bez zmian: <li>skuteczne nauczanie języków obcych poprzez dostosowywanie ich nauczania do poziomu przygotowania uczniów;</li> | ||
Bez zmian: <li>wprowadzenie uczniów w świat literatury, ugruntowanie ich zainteresowań czytelniczych oraz wyposażenie w kompetencje czytelnicze potrzebne do krytycznego odbioru utworów literackich i innych tekstów literackich;</li> | Bez zmian: <li>wprowadzenie uczniów w świat literatury, ugruntowanie ich zainteresowań czytelniczych oraz wyposażenie w kompetencje czytelnicze potrzebne do krytycznego odbioru utworów literackich i innych tekstów literackich;</li> | ||
Bez zmian: <li>podejmowanie działań związanych z miejscami ważnymi dla pamięci narodowej, formami upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości, najważniejszymi świętami bnarodowymi i symbolami państowymi;</li> | Bez zmian: <li>podejmowanie działań związanych z miejscami ważnymi dla pamięci narodowej, formami upamiętniania postaci i wydarzeń z przeszłości, najważniejszymi świętami bnarodowymi i symbolami państowymi;</li> | ||
Bez zmian: <li>zapewnienie opieki zdrowotnej przez służbę zdrowia;</li> | Bez zmian: <li>zapewnienie opieki zdrowotnej przez służbę zdrowia;</li> | ||
Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wykorzystywanie różnych form organizacyjnych nauczania;</li> | Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych oraz wykorzystywanie różnych form organizacyjnych nauczania;</li> | ||
Bez zmian: <li>przygotowanie uczniów do podejmowania przemyślanych decyzji, poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru części zajęć edukacyjnych; | Bez zmian: <li>przygotowanie uczniów do podejmowania przemyślanych decyzji, poprzez umożliwienie im samodzielnego wyboru części zajęć edukacyjnych; | ||
Bez zmian: <li>kształtowanie aktywności społecznej i umiejętności spędzania wolnego czasu;</li> | Bez zmian: <li>kształtowanie aktywności społecznej i umiejętności spędzania wolnego czasu;</li> | ||
Bez zmian: <li>rozwijanie u uczniów dbałości o zdrowie własne i innych ludzi oraz umiejętności tworzenia środowiska sprzyjającego zdrowiu;</li> | Bez zmian: <li>rozwijanie u uczniów dbałości o zdrowie własne i innych ludzi oraz umiejętności tworzenia środowiska sprzyjającego zdrowiu;</li> | ||
Bez zmian: <li>zapewnienie opieki uczniom wymagających opieki ze względu na inne okoliczności poprzez zorganizowanie świetlicy szkolnej;</li> | Bez zmian: <li>zapewnienie opieki uczniom wymagających opieki ze względu na inne okoliczności poprzez zorganizowanie świetlicy szkolnej;</li> | ||
Bez zmian: <li>zorganizowanie stołówki lub innej formy dożywiania uczniów;</li> | Bez zmian: <li>zorganizowanie stołówki lub innej formy dożywiania uczniów;</li> | ||
Bez zmian: <li>współdziałanie ze środowiskiem zewnętrznym m.in. policją, stowarzyszeniami, parafią, rodzicami w celu kształtowania środowiska wychowawczego w szkole;</li> | Bez zmian: <li>współdziałanie ze środowiskiem zewnętrznym m.in. policją, stowarzyszeniami, parafią, rodzicami w celu kształtowania środowiska wychowawczego w szkole;</li> | ||
Bez zmian: <li>kształtowanie i rozwijanie u uczniów postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, takich, jak uczciwość, wiarygodność, odpowiedzialność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych ludzi, kultura osobista, | Bez zmian: <li>kształtowanie i rozwijanie u uczniów postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, takich, jak uczciwość, wiarygodność, odpowiedzialność, wytrwałość, poczucie własnej wartości, szacunek dla innych ludzi, kultura osobista, | ||
Bez zmian: kreatywność, przedsiębiorczość, gotowość do uczestnictwa kulturze, podejmowanie inicjatyw i pracy zespołowej;</li> | Bez zmian: kreatywność, przedsiębiorczość, gotowość do uczestnictwa kulturze, podejmowanie inicjatyw i pracy zespołowej;</li> | ||
Bez zmian: <li>kształtowanie postawy obywatelskiej, poszanowania tradycji i kultury narodowej, a także postaw poszanowania dla innych kultur i tradycji; | Bez zmian: <li>kształtowanie postawy obywatelskiej, poszanowania tradycji i kultury narodowej, a także postaw poszanowania dla innych kultur i tradycji; | ||
Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;</li> | Bez zmian: <li>upowszechnianie wśród uczniów wiedzy ekologicznej oraz kształtowanie właściwych postaw wobec problemów ochrony środowiska;</li> | ||
Bez zmian: <li>zapobieganie wszelkiej dyskryminacji;</li> | Bez zmian: <li>zapobieganie wszelkiej dyskryminacji;</li> | ||
Bez zmian: <li>stworzenie warunków do nabywania przez uczniów umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno- komunikacyjnej na zajęciach z różnych przedmiotów;</li> | Bez zmian: <li>stworzenie warunków do nabywania przez uczniów umiejętności wyszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł, z zastosowaniem technologii informacyjno- komunikacyjnej na zajęciach z różnych przedmiotów;</li> | ||
Bez zmian: <li>prowadzenie edukacji medialnej w celu przygotowania uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów;</li> | Bez zmian: <li>prowadzenie edukacji medialnej w celu przygotowania uczniów do właściwego odbioru i wykorzystania mediów;</li> | ||
Bez zmian: <li>ochrona uczniów przed treściami, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju, a w szczególności instalowanie programów filtrujących i ograniczających dostęp do zasobów sieciowych w Internecie;</li> | Bez zmian: <li>ochrona uczniów przed treściami, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju, a w szczególności instalowanie programów filtrujących i ograniczających dostęp do zasobów sieciowych w Internecie;</li> | ||
Bez zmian: <li>egzekwowanie obowiązku szkolnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;</li> | Bez zmian: <li>egzekwowanie obowiązku szkolnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;</li> | ||
Bez zmian: <li>dokumentowanie procesu dydaktycznego, opiekuńczego i wychowawczego, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o dokumentacji szkolnej i archiwizacji.</li> | Bez zmian: <li>dokumentowanie procesu dydaktycznego, opiekuńczego i wychowawczego, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o dokumentacji szkolnej i archiwizacji.</li> | ||
Bez zmian: </ol> | Bez zmian: </ol> | ||
Bez zmian: <table summary="Dokumenty"> | Bez zmian: <table summary="Dokumenty"> | ||
Bez zmian: <thead> | Bez zmian: <thead> | ||
Bez zmian: <tr> | Bez zmian: <tr> | ||
Bez zmian: <th scope="col">Nazwa dokumentu</th> | Bez zmian: <th scope="col">Nazwa dokumentu</th> | ||
Bez zmian: <th scope="col">Format pliku</th> | Bez zmian: <th scope="col">Format pliku</th> | ||
Bez zmian: </tr> | Bez zmian: </tr> | ||
Bez zmian: </thead> | Bez zmian: </thead> | ||
Bez zmian: <tbody> | Bez zmian: <tbody> | ||
Bez zmian: <tr> | Bez zmian: <tr> | ||
Skasowano: <th>Statut Szkoły (stan prawny - | Dodano: <th>Statut Szkoły (stan prawny - 4 września 2023)</th> | ||
Bez zmian: <td><a href="http:// spswiatki.edu.pl/archiwum/ bip/statut_szkoly.pdf" >PDF</a></td> | Bez zmian: <td><a href="http:// spswiatki.edu.pl/archiwum/ bip/statut_szkoly.pdf" >PDF</a></td> | ||
Bez zmian: </tr> | Bez zmian: </tr> | ||
Bez zmian: </tbody> | Bez zmian: </tbody> | ||
Bez zmian: </table> | Bez zmian: </table> |
Info: Dodane puste przestrzenie, służą lepszemu porównywaniu zmian w wersjach.